fredag 22 januari 2010

Utlottningdags.......

Tänk att det är fredag redan igen, veckorna går så fort och snart är det slut på januari månad. I februari kan man njuta av att solen är framme lite mer och man kan höra takdropp och solen värmer lite mer, man går mot en ljusare tid så underbart.

Idag tänkte jag visa ett blomsterarragemang som jag köpte hemma i blomsteraffären i veckan, och står nu på byrån i hallen. Blomsterarragemanget består av en mini santpaula som är med dubbelblommor, en murgröna, vide, och en kvist som liknar blåbär, lite mossa och vit rosett. Tyckte den var så vacker där den stod i sitt rottingkopp och fat. Så här kommer lite bilder.........










Och lilla tomten får stå kvar tror jag ett tag till............





UTTLOTTNINGSDAGS!!!!!!!!!!
Nu är det dags för en liten utlottning då bloggen närmar sig 1 år (om någon mån). Tusen tack alla som besöker min blogg och läser det jag skriver och lämnar alla fina kommentarer.


Vinsterna kommer från min butik Aromboden och består av:
1: pris 3 st 100gr påsar av valfritt te eller smaksatt kaffe, eller blandning av både te och kaffe, 1 stor kaffeburk, kaffeskopa eller tesil.
2: pris 2 st 100gr påsar av valfritt te eller smaksatt kaffe, samt en liten burk, kaffeskopa eller tesil.
3:pris 1st 100gr valfritt te eller smaksatt kaffe, kaffeskopa eller tesil.
Gå in på Aromboden och välj vilken smak ni skulle vilja ha om ni vann. Ni får välja helt fritt, och väljer ni kaffe så skriv om ni vill ha bryggmalet eller hela bönor.


1 lott= Lämna en kommentar till inlägget.
2 lotter= Lämna en kommentar till inlägget och länka tävlingen till din blogg.
3 lotter= Lämna en kommentar till inlägget och länka tävlingen till din blogg, och följ min blogg genom Google Friend Connect.
Har du inte själv blogg, kan du delta med en lott genom att skicka ett mejl till:
Tävlingen pågår till den 14 februari kl. 24.00
Lycka till!!



Önskar alla en härlig mysig helg!




92 kommentarer:

  1. Hej Britt!
    Vad roligt med en tävling.
    Gillar te och tyckte namnet Älska & Förlåta te lät alldeles underbart så nu hoppas jag bara på lite tur.
    Länkar också på min blogg.
    Grattis på ettårs-dagen.
    //Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej Britt!
    Ååå vilka fina priser!
    Jag är gärna med i din utlottning!
    Om jag vinner vill jag gärna ha te.
    Det fanns så mycket spännande men de jag i såfall skulle vilja ha är:
    Surrande bin & sockerdricka
    Ängla gott te
    Svala vindar & het kärlek
    Jag länkar från min blogg och är följare av din!
    Ha en härlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Va roligt, Britt, med lite fint te & kaffe ;)
    Håller tummarna samt länkar :)
    Ha det gott!
    ps köpte idag blommor hem - love it 8)
    kram Olg@

    SvaraRadera
  4. Hej Brittan;)

    oj oj vilka gfina priser:) Självklart är jag med:)

    Och så vackra bilder du tagit. Blomsterarrangemanget är ju jättefint.
    Som sagt ikväll blir det lets dance mat & vin:)

    Ha en underbar helg
    Kram Sari

    SvaraRadera
  5. Åh, jag är jättegärna med i utlottningen av dessa härliga priser. Länkar också!
    Ha en trevlig helg du också!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  6. Självklart är jag med och provar chansen hos dig
    Länkar med .
    Fint blomster arrengagemang du gjort ,Sällar jag köper hem blommor .Har inga gröna fingrar längre .

    Ha de gott Ewa

    SvaraRadera
  7. å jag längtar så till våren nu, vilka härliga bilder
    önskar dig en skön helg
    kram

    SvaraRadera
  8. Så fint du fotat med fina saker. BRITT!! Vart lite full i skratt hihi manchetterna du har på andra bilden har jag med hihi. Visst är dom fina. Ha en trevlig helg kram

    SvaraRadera
  9. Kikar in och vill önska dej en skön helg!
    Jag har två jobbnätter framför mej...slut på ledigheten...
    Ha det gott!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  10. Vill gärna vara med i din fina tävling och länkar förstås på min blogg!
    Ha en skön helg önskar Växthusmadam

    SvaraRadera
  11. Jätte fin blogg du har, blev kvar här länge och kollade på allt fint....
    Jag är gärna med i din tävling om te och dom fina burkarna =) Vinner jag vill jag gärna ha te smaken "värm ett fruset hjärta" Gillar hjärtan jag... Länkar även från min blogg...

    Lena

    SvaraRadera
  12. Hej Britt!
    Å, vilken vacker arrangemang du fick med dig hem =)
    Tack för din hälsning hos mig vännen. Sitter nu vid vår last gammla dator som inte är av denna värld..suck.. ska se om jag kan länka dig nu, annars får jag hoppas att jag hinner få hem Nisse-Sture innan tävlingen är över. Men missar jag denna så kommer det kanske fler =)
    Har du egen te & kaffe butik?? Tyckte jag såg det här på din sida=)
    Men kan inte gå in för det tar för lång tid med denna skrutt datorn =)
    Ha en underbar Helg vännen. Imorron drar min man den vinnande lotten från min tävling. Det är många som velat va med så det har varit många lotter att vika. Kanske det hinner komma till nån mer =)
    Stor kram till dig vännen
    Tina

    SvaraRadera
  13. Ps. OM jag skulle vinna tävlingen, så önskar jag kaffe till bryggare. Men jag skulle vilja att DU väljer sort =) Mer spännande då =) Kram Tina

    SvaraRadera
  14. Ville titta in och önska dej en skön helg.
    Jag vill gärna vara med i din tävling och jag länkar med bild på min blogg = 2 lotter.
    Jag väntar med mina favoritteer tills jag har vunnit.
    Ha det så gott.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig tävling = )
    Älskar både te och kaffe = ))

    Jag tar 3 lotter = )

    Länkar i min blogg!!

    Ha en underbar helg!

    // Lena

    SvaraRadera
  16. Vill ha prinsesste, Idas kakate och jordgubb/champagne=)
    Länkar dej från min blogg också!
    Ha en bra kväll!=)

    SvaraRadera
  17. Vilka fina priser!
    Självklart vill man ju försöka få nån av dessa fina priser. Tycker följande tesorter verkar goda: Prinsess te, Älska o förlåta o Jordgubb o Champagne.

    Varma hälsningar
    Erica Andersson

    SvaraRadera
  18. Skulle bara titta in och önska dig en trevlig helg och upptäcker att du har en utlottning så det är klart att jag vill vara med.
    Kärleks te med hjärtan, helt underbart namn så det är mitt önske-the. Här passar det bäst med bryggmalet kaffe.
    Jag passar på att ta tre lotter. Har lagt en länk från min blogg och lagt till mig som följare av din blogg.
    Ha det så gott!
    Märta

    SvaraRadera
  19. Första gången jag har deltagit i lotteri på bloggen, hoppas jag har tur. Jag följer dig och länkar till dig. Jag gillar te, spännande med något nytt.
    Fint blomsterarragemang, vi behöver blommor den här årstiden.
    Tack för hälsningen på min födelsedag.
    Ha det så bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  20. Åh, "te-tant" som jag är... denna tävling får jag inte missa.
    Om jag vinner vill jag gärna ha...

    Chai-te
    Fotspår i snön
    Jordgubbar och champagne

    Lite jordnära,kryddigt och lite lyx och flärd.
    Länkar från min blogg!
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med!
    Fanns mycket att välja mellan, detta är mina val: Kärlekskaffe, Varm choklad & Grädde Te, Jordgubb/Champagne Te.

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/01/14-feb-vinn-kaffe-te.html

    SvaraRadera
  22. Hej vilken härlig tävling! Jag deltar gärna. Jag länkar på första sidan i min blogg. Jag skulle vilja testa teet Halloween teet... Sen undrar jag om du har hallonblads tee?

    SvaraRadera
  23. Hej och grattis till snart 1 år på bloggen.
    Vilken härlig sida du har!Massor av fina foton och vackra saker.Va söt den lilla rottingkoppen med blommor är.Jättegulligt arrangemang.
    Jag vill gärna vara med i din tävling, och länkar med bilden i min blogg-högerspalten.
    Vinner jag skulle jag gärna vilja ha 1 pkt påskkaffe, 1 pkt kärlekskaffe, 1 pkt rött te Syster Yster.
    Nu håller jag tummarna för fullt!
    Ha en trevlig fortsättning på helgen!
    /Kramar Karin

    SvaraRadera
  24. Hej Britt!

    Självklart vill jag vara med i din utlottning om detta Te.
    Kikade inom din butik, så mycket fint...ska ta mig en kik där, oj vad jag har missat.. när jag har lite mer tid, såg så gott ut dina tesorter,kryddor och allt det andra, ska strax rusa iväg på jobb...men jag återkommer dit...länkar både butiken och din tävling.

    Ha en fin lördagskväll!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  25. Hej min söta Britt , idag har solen lyst o va så härligt ute .Härlig blomma du köpt dej . Självklart vill ja vara med i din tävling o länkar på min sida , följer dej gör jag ju redan sen ett bra tag , vinner jag så e de kaffe som gäller som du själv får bestämma Kramen på dej //STINA

    SvaraRadera
  26. Vilken underbar blogg!!! Älskar allt romantiskt. Jag har länkat, börjat följa dig och skriver nu en rad till dig, för jag vill gärna delta i din tävling. Oj, just det, jag skulle välja tesort! Kommer strax tillbaka! Så ja, jag väljer: Påskte, Änglagott och Rabarber/gräddte.

    SvaraRadera
  27. Hej
    Jag vill gärna vara med i din utlottning och grattis till 1-års jubileet.
    Mycket fin blogg nu skajag kika i din butik.
    Kram

    SvaraRadera
  28. Hej Britt, hoppas du har det bra.

    Jag vill vara med i din tävling, länkar med bild i min blogg och är redan följare.

    Kram

    SvaraRadera
  29. Visst är det mysigt med massa tända ljus, det skapar en skön stämning! Det blev en hel del klädinköp idag, känns kul!
    Jag vill gärna tävla hos dej! Älska o förlåta-te lät fint o Jamaica Rom-kaffe känns spännande!
    Håller mina tummar! Länkar först imorgon!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  30. åh den 14 februari, min födelsedag! :)
    vilka priset! om jag vann sulle vilja få det görna teet En Förtrollande Dröm! lät jättegott!
    jag har länkat till tävlingen här:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/january/14-februari-te-kaffe-mm.html
    kram, clea

    SvaraRadera
  31. Hej! Självklart är jag med i tävlingen. Håller tummarna nu. Har länkat! Kram Madelene

    SvaraRadera
  32. Hej! Ja tack du det var inte några dåliga fynd. Skulle aldrig sätta mig att sy ett sådant täcke, skulle inte bli klart. hihi. Ja nu är bilen bra eller ja det var den ju innan med men lamp torkar motorn skulle bytas ut innan garantin går ut. Oj vad ni pysslar där hemma. Ja nu är det mycket som man vill göra. Själv sitter vi och väntar på ett svar på en lägenhet vi sökt. HOPPAS nu bara att vi får den. Ha den fin söndag kram

    SvaraRadera
  33. Jag är med i tävlingen och hoppas nu på lite tur.
    Ha det så bra.


    Mvh Rolf

    roffe121@spray.se

    SvaraRadera
  34. Hallå :-) Fin blogg du har. Självklart att man är med i den här tävlingen. Nu hoppas man bara på sin tur.


    Hälsn.Björn

    keyzer@live.se

    SvaraRadera
  35. Hejsan! jag vill vara med och hoppas att få vinna så jag kan ge vinsten till min underbara tjejkompis för det är hon verkligen värd. Hon ställer upp för mig i alla väder.


    Mvh stefan

    steffe732009@live.se

    SvaraRadera
  36. Hej! Kul med tävling :-) Hoppas nu på lite tur för jag vinner aldrig i tävlingar annars. Har länkat. Kram kram

    SvaraRadera
  37. Grattis till snart 1 år på bloggen! Vackra bilder du visar! Spännande med utlottningen, jag är gärna med! Ett rött te vore gott, väljer då jordgubb/lime som låter spännande. En kaffeburk skulle jag verkligen behöva! Jag länkar från min sida! (2 lotter). Ha en mysig kväll!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  38. Glömde ju, du frågade om vad en sifon är! Det är en typ flaska/behållare med en kran till någon form av vätska. Vet inte om det oftast är kolsyrat vatten. I min finns gammal oidentifierbar vätska kvar på botten. Men vackra är dom!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  39. Hej! Oj vad kul om jag vinner!! I så fall är jag glad för vad som helst, provar gärna både kaffe(brygg) och något gott te. Jag har länkat och jag följer din blogg. Gratis till jubileumet. Fantastiskt fin sida.
    Lena

    SvaraRadera
  40. Tack, ja jag hittade en del men du ska veta vad jag gick runt, hade så svårt att bestämma mig. Hoppas du hittar nåt i Uppsala men det finns mycket snyggt nu tycker jag! Lycka till kram

    SvaraRadera
  41. hej söta britt
    tack för din rara kommentar....=) vad fint du har pysslat ...o självklart vill jag delta är ju redan följare =) länkar med bild så klart...ha en skön tisdag
    kramar pia

    SvaraRadera
  42. Åh vilken härlig tävling.
    Jag länkar med bild óch hoppas på att vinna malt påskkaffe.
    Kramar Marie:)

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Syster yster är ett passande te namn till en yster person. Är gärna med i din utlottning.
    Länkar även från min blogg

    SvaraRadera
  44. Hej,Ny här hos dig hitta dig hos Tekla Maräng..Vilken fin utlottning..Vill gärna vara med.Kaffe älskar jag och det lät spännande med Påskkaffe,malet..Te dricker jag inte men har många runt mig som gör och även där tycker jag Påsk te lätt doftande gott..Jag har en blogg och länkar givetvis.Nu ska jag kika runt lite här..Kram Susanne i Fare
    Även jag har en utlottning vill du vara med ,så välkommen till mig...

    SvaraRadera
  45. "Herr Andersson´s lilla piga" det är jag det ;) Min pappa fyller 70 år i år och är Herr Andersson!Så jag väljer det teét och länkar hit.//Åsa

    SvaraRadera
  46. Vilken fin blogg jag hamnade på från Ritas blogg Hemma hos lilla mej..
    Självklart vill jag vara med och tävla om dina fina vinster..
    Jag kör på tre lotter :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  47. Vilken jättefin ide att göra av disktrasor.
    Jag har vävt smådukar och två blev för korta då tror jag att jag knycker din ide och syr fint runt två blomkrukor. Det blir toppen.
    Tack för tipset.
    Jag vill självklart pröva lyckan hos dig ochså.
    Jag lägger mig som följare och länkar med bild från min blogg.
    Hoppas på tur hos dig. Väljer te ifall jag vinner sedan.

    ha det gott
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  48. Jag vill gärna prova lyckan i tävlingen, vilka fina priser!
    Vilken fin webbshop du har, många godsaker i sortimentet!

    Må så gott
    Marie

    SvaraRadera
  49. Gratulerer med ettårsdag!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket i min blogg. :o)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvaraRadera
  50. Hej!Oh all of this is wonderful! I am excited to be entered.I am leaving a comment so that's ONE! I will post on my blog about your giveaway so that is TWO!

    SvaraRadera
  51. Vad roligt! Jag är gärna med och tävla :)

    SvaraRadera
  52. Slänger upp en länk hos mig och hoppas på flyt i den här trevliga tävlingen

    SvaraRadera
  53. Ohh vilken härlig tävling du har. Jag skulle vilja ha te smaken; Prinsess, Påsk teet och även prova Hallon stickor om jag vann.

    Har även fixat länk om tävlingen på min blogg: http://olelsi.blogg.se
    (ligger under tävlingar).

    Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. jag tycker om, nej, jag älskar te. jag dricker 1-3 koppar varge dag, specielt nu på vintern. jag kan inte ta en dag utan te. jag går ofte in på te afärer bara för att käna de juvliga dofterna.
    Lotta

    SvaraRadera
  55. Hej Britt! Nu äntligen anmäler jag mig till din tävling!! Så roligt! Och jag älskar te...vinner jag överlåter jag till dig att bestämma smak:)

    Länkar också...trodde jag följde din blogg men nu har jag gjort ett nytt försök.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  56. Åh vilken härlig tävling! Älskar både kaffe och te men om jag måste välja får det nog bli kaffe :) Önskar mig bryggmalet vaniljkaffe om jag har den stora turen att vinna!

    Länkar från bloggen i högerkanten och följer såklart din blogg också!

    Ps. Har också en tävling på G nu Ds.

    SvaraRadera
  57. Hej hej! Hittade just hit genom Stickmamman och jag blev så nyfiken... Och blev sittande en lång stund och tittade på dina bilder...Jättefint! Och så vill jag ju tävla lite också... Länkar inne hos mig också på http://toffsanstexter.blogg.se/2010/february/annu-en-tavling.html

    SvaraRadera
  58. Jag är gärna med i utlottningen älskar te och gillar att prova nya sorter.

    SvaraRadera
  59. Jag skriver igen glömde tala om att jag länkar inne hos mej.

    SvaraRadera
  60. Hejsan!
    Hittade hit för första gången och har nu tittat runt i din butik. Helt underbara namn på alla kaffe- och te-sorter. Vill så klart vara med och tävla. Gillar grönt te, så om jag vann valde jag väl nånting därifrån. Varm choklad o grädde te låter också spännande. Länkar från min blogg.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  61. Mysig tävling i en mysig blogg, är teälsare så jag prövar gärna lyckan! Annika

    SvaraRadera
  62. Jag deltar gärna!!! :)

    Välkommen in till mig du oxå!!

    SvaraRadera
  63. Grattis till nästan 1-åringen :) Vill gärna vara med eftersom jag dricker mängder av te!

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Ojoj vilken underbar sida jag har hittat till och givetvis så länkar jag hit och kommer att besöka/följa den för den är ju helt i min stil
    Kram Lotta
    http://lottist.blogspot.com/

    SvaraRadera
  65. Hej söta Britt! Jaaaaaaaaaaaaaa, jag vill, jag vill, jag vill jättejättegärna vara med.

    Har länkat såklart....

    Kramar & tankar så hörs vi....
    Är inte så aktiv på bloggen nu, men jag hoppas att jag blir piggare så jag orkar engagera mig mer....

    Måddan

    SvaraRadera
  66. Jeg elsker varm drikke...så dette var konkurransen for meg. Grattis med bloggen også..kanskje du vil være med i min give-away også? Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  67. Mamma Mia Jättefin hemsida du har jag vill gärna vinna teet i hörnet av mitt hjärta om jag vinner, har aldrig sett så vackert te nån gång..

    SvaraRadera
  68. hej! detta vill man ju självklart vara med på. Jag har länkat i min sidopanel på min blogg!
    Jag hittade ett te som både lät lockande till namnet och ingredienserna - Doftande kopp!
    Och dessutom så tror jag aldrig att jag har testat ett rött te, så det skulle vara spännande!

    Nu hoppas jag på tur! :) Mvh/ ester

    SvaraRadera
  69. Jag vill vara med i din utlottning. OM jag har turen på min sida önskar jag antingen Ängla Gott Te, Honeybush Ekologsk eler Doftande kopp.

    Har även länkat till dig och lagt till mig som följare!

    Hoppas på god tur!

    Ha en bra dag! /Caramel

    SvaraRadera
  70. Vilken trevlig utlottning! Te vill jag gärna vinna. Om jag skulle ha den stora lyckan att bli dragen väljer jag DEN FÖRSTA SNÖN.
    Hoppas på tur! Kram Åsa.
    (Länkar inne hos mig förstås!)

    SvaraRadera
  71. åh, vilka mysiga priser. Jag har länkat på min blogg så det borde ge mig 2 lotter :)

    kamadesign

    SvaraRadera
  72. Hej!
    Så fina! Jag vill vara med!
    Ingen blogg, men en mail: kramiz777@hotmail.com.
    Ha en skön helg!
    /Eva

    SvaraRadera
  73. Påskete.påskekaffe og Irish Creem kaffe høres godt ut. Elsker kaffe og te. For en fin blogg du har. Er nå en følger, linker til tevlingen din i mitt høgre sidefelt i bloggen min og kommenterer her. Det skulle gi meg tre lodd i tevlingen :) Ha en super helg der i Sverige. Hilsen fra Norge.

    SvaraRadera
  74. Äsch, nu försvann min kommentar. Om jag vinner har jag efter flera dagars funderande bestämt mig för att Älsklingen ska få choko/chilikaffe. Blir det två sorter blir det ett Påskte åt mig och blir det tre kan vi nog dricka Kärlekste tillsammans,

    Tar två lotter & en länk finns här:

    http://evamar.blogg.se/2010/february/kaffete-mm-14-feb-1.html

    SvaraRadera
  75. Elliella

    jag vill vinna kärlekskaffe eller syster yster te eller kanske det vackraste jag sett teet i hörnet av mitt hjärta

    te är det godaste som finns kaffe bjuder jag min mor på..kramiz

    SvaraRadera
  76. Jag är gärna med och tävlar och har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar". Jag skulle gärna vilja vinna kaffet Pina Coladakaffe i malda bönor. Mina två favoritdrycker!

    SvaraRadera
  77. Jag deltar gärna i din utlottning! Välkommen till mig du också, utlottning pågår!

    SvaraRadera
  78. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

    Har länkat och är gärna med och tävlar - mycket gott, t ex jordgubbs och chamoagne te och bryggmalet kaffe med smak av choklad och nougat.

    *drömmer*

    SvaraRadera
  79. Vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha Kärleks te med hjärta. Länkar i bloggen för dubbla chanser

    http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-kaffete.html

    Hoppas på tur:)
    Linda

    SvaraRadera
  80. Är gärna med och kniper en lott, te- OCH kaffeälskare som jag är ;)

    Håller tummarna!
    Kramar
    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  81. Kärlekste med hjärtan lät mysigt och gott
    Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  82. Fin tävling! Jag deltar gärna.
    Om turen är på min sida så skulle jag önska mig "Rabarber/Grädd Te", "Pepparkaks Te" eller "Doftande kopp".

    Kram Sandra
    (santtu_nyberg@hotmail.com, har ej blogg)

    SvaraRadera
  83. Vilka fina blomsterarrangemang! Verkligen.
    Och vilken rolig tävling du har, självklart vill jag delta!

    Om jag skulle ha turen att vinna förstapris så skulle jag vilja ha tesorterna
    Varm choklad & Grädde Te
    Halloween Te
    Älska & Förlåta Te

    Nu håller jag verkligen tummarna! Älskar te! :)

    Länkar också från min blogg till tävlingen!

    SvaraRadera
  84. Är gärna med och kniper en lott!

    Kram
    kawwe@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Kram!
    /Jessica

    SvaraRadera
  86. Är absolut med i tävlingen! Kniper tre lotter; följer dig via FriendConnect, har länkat i min blogg, och kommenterar här, såklart ;)

    Skulle vara underbart med lite gott te såhär i vinterrusket, och skulle jag vinna blir det dessa (eller någon av dessa) teer, som lät heelt ljuvliga:

    Svala Vindar & Het Kärlek
    Sagosand
    Fotspår i snön

    Och har länkat här: http://tovis88.wordpress.com/2010/02/14/804

    Kram!
    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  87. Jag vill gärna vara med o tävla så här i sista minuten. Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/february/kaffe-te-mm.html
    La även till din blogg så nu e jag följare =)
    Dessa teer skulle jag vilja prova: Värm ett fruset hjärta, En stund att älska och Varm choklad & Grädde Te.

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  88. Hej! Vad gott det låter med kaffe med nougatsmak, bryggmalet gäller här.

    Och visst har jag länkat, två lotter vill jag ju ha! :-))

    http://anitavinnare.blogg.se/2010/february/14-februari-vinn-te-eller-kaffe.html

    SvaraRadera
  89. i sista sekunden, men jag tar gärna en liten lott!

    Jag skulle vilja testa lite smaksatt kaffe, bryggmalet, cocko/chili till exempel och kardemumma och pepparkakskaffe, lät trevligt :)

    SvaraRadera
  90. Hej
    jag vill gärna vara med i din tävling.Jag är nyfiken på bryggkaffe som är smaksatt med kardemumma och pepparkaka

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt