lördag 7 november 2009

Stockholmstripp........After Dark

Hej alla vänner!

Tusen tack för alla gratulationer på min födelsedag. Har inte hunnit svara på alla kommentarer, men jag tacka alla genom detta
inlägg.

Om någon timme bär det iväg till Stockholm.... fick denna resa med biljetter till After Dark och hotellvistelse av min sambo samt en underbar parfym Burberry London som luktar ljuvligt gott...är det någon som känner till doften, kommer att bli en av mina favoriter. Fick även denn vackra rosbukett av älsklingen. Räknar att komma till Stockholm vid 12-tiden så att vi kan strosa runt lite i affärer och ev hitta några julklappar. Kameran hänger med till Sthlm så det blir väl ett och annat kort som hänger med hem "fniss".


Vill önska Er alla en skön och mysig helg!

15 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad härligt!!!

    Ha en fin helg!

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Vad härlig present.Ja min födelsedag är inte så långt borta.Har önskat mej en kamera så jag kan börja ta kort och lite annat smått och gott.Ha nu det underbart i Stockholm .Hoppas du hittar lite julklappar.Underbara blommor du fick.Ha en underbar och mysig helg vännen med Älsklingen.Ha det gott Stor Kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Grattis i efterskott... ha en härlig helg!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Hoppas Stockholmsturen är rolig. Ska bli trevligt att höra om den när du kommit hem.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Så jätteroligt, ha det så bra i Stockholm med After dark och shopping. Jag vill också berätta att jag har bytt blogg från livetharochnu-akh
    till hemochting.blogspot.com
    Välkommen in att följa denna istället, blir glad ifall du vill det- såklart!
    Må gott och njut av helgen!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott!!
    Hoppas ni haft det härligt i Stockholm :)
    Vilken fin present att få!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. detta har jag missat
    stort grattis vilka blommor helt bedårande
    ha det bäst
    kramiz

    SvaraRadera
  8. Åh kul med After Dark.....Hambörger Börs eller var uppträder de nu?
    Vad mysigt att komma iväg...hotell...bara ha de skönt....lite kul shopping.
    Kul att få se vad som fastnade i kameran från min barndomstad!!!!
    Kramis Anne-Lee

    SvaraRadera
  9. Hej Britt!! Va underbart!!! Hoppas ni fick en oförglömlig helg!! Grattis i efterskott =)
    Önskar dig en underbar fortsättning på Söndagen !
    Stor KRAM till dig från Tina

    SvaraRadera
  10. Hoppas det blev ett trevligt Stockholmsbesök!
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  11. Hej! tack söta du för gratulationerna, Sandra hälsar och tackar. Ja då är hon 18 nu då. Tiden går fort. Haha frissan var jag och gjorde det här hemma. hihi. Ja man kan bli mör efter resor så det är bara att vila upp sig. Vi hörs mera kram

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen.
    Såna fina presenter du fick av sambon.
    Hoppas du får riktigt roligt och kan njuta av resan till Stockholm.

    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej vännen! NU måste jag prioritera att kika in hos er mina vänner och kommentera och svara på alla kommentarer på min sida sen! Oj man hinner inte med. Hoppas din födelsedag blev kanon bra och att du haft en bra resa! Hörs mera kram

    SvaraRadera
  14. Så roligt! Grattis! om nu är lite för sent ;)
    Fina presenter! Blir kul att se bilder senare
    kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt