onsdag 15 september 2010

Lite pyssel..........

Tänkte visa vad jag har målat för ett tag sedan. Hittade dessa ramar och kort på rosor som jag haft undandgömt i en garderob. Eftersom jag älskar rosor vill jag ha dessa framme och då blev det att jag målade ramarna vita istället.
Så här blev det med vita ramar, blev som nya.........
Tänkte visa ett av mina favoritarmband i strass som jag köpte för ett antal år sedan. Har använt det många gånger och är så snyggt till svarta kläder. Skulle även vilja ha ett i halsband också.Beställde detta matriel till ett armband från Panduro för ett tag sedan. Nu när jag är sjuk och är sittande i soffan kom jag på att jag skulle göra klart detta och så här blev det när det blev klart. Är snyggt att ha till vardags med lite färg på armen. Har köpt en del annat pyssel också som jag kanske gör senare i veckan om jag orkar. Ni får se vad det är senare.
Ska nu ta och dricka lite varmt  för halsen och kurera min förkylning, tycker inte om att vara sjuk och orkeslös, men det är många nu som är sjuka verkar det som. Flera på jobbet har fått samma förkylning.
Önskar er alla en fortsatt härlig vecka och hoppas att ni håller er friska.

9 kommentarer:

  1. Vad fina dina tavlor blev-Kanonfina med vita ramar.Jättesnyggt.Vad härligt med lite pyssel.Kul att ha något att göra om mam orkar.Ha en härlig dag vännen Stor krya på dej kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Vad fint du har pysslat!
    Själv kanske ska jag göra lite smycken ihelgen om jag hinner!
    Krya på dig och har en mysig onsdagkväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!!!
    Åh, de blev ju jätte fina!!!Kommer att klä nån av dina väggar perfekt!!
    Inte konstigt att du gillar rosor... du är en ros själv =)

    Krya på dig vännen. Det är många som är sjuka nu.. det är det värsta med hösten... min son har varit hemma denna vecka i feber & halsont.. själv hade jag ju halsfluss för några veckor sen...
    Hoppas baskeluskerna snart flyttar ut så du blir piggerlin igen!!!
    Varm krya-på-dig kram // Tina

    SvaraRadera
  4. Tavlorna blev verkligen fina med vita ramar!
    Jättesnygga armband! Inte visste jag att dom hade så´nt på Panduro!
    Krya-på-dig-kram, Monica

    SvaraRadera
  5. Snygga armband som man kan matcha med många olika färger.
    Tavlorna blev som ny med vit färg på ramarna.
    Krya på dig kramar, Marie:)

    Ps Det verkar som halva Sverige är förkylda.

    SvaraRadera
  6. Så flott det ble med hvite rammer.
    Og armbåndene var nydelige.
    Jeg visste heller ikke at de har så flotte armbånd hos Panduro.
    Så kjekt at du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Ønsker deg god bedring, ta vare på deg selv.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Å så mycket man har missat här och hos er alla andra. Mår nästa dåligt över att jag inte hinner med. Tack för dom fina orden om kakel dekorerna och tavlan. Vi ska väl försöka släppa tavlan om nån vecka till butiken. DU flytten går så där eller ja vi har ju alla våra saker här men jag hinner inte med här hemma heller så man mår dåligt över det också. Idag kom äntligen den nya kylen men inne dörrarna har inte kommit och allt känns bara så blä just nu. Känner mig så stressad. Jag behöver vila och få semester haha. Hoppas du mår bra kram

    SvaraRadera
  8. Ja Du det är inte klokt vad lite vit färg kan göra.Mycket snyggare blev tavlorna nu.
    Så fint armband Jag älskar "blimblim" så det är helt i min smak.
    Smart att köpa ett färdigt "kitt" och göra armband.Det måste Jag kolla på i katalogen.
    Krya på Dig.
    Ta lite varm Punsch de värmer gott ;)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt