måndag 5 april 2010

Hjärtan och award och en fråga!!!!!

Hej! Hoppas ni alla haft en skön och härlig påskhelg med god mat och dryck med nära och kära.
Påskmiddagen här gick bra, men pga sjukdom så blev vi 12 st, så de andra skall komma lite senare. När kvällen kom kände jag av knäet bra, det hade svullnat bra och var nästan 6 cm större i omkrets än det andra så natten var inte rolig, men vad gör man inte för att få träffa alla. Dagen efter intog jag soffläge och bara slappade och det var helt underbart...........
I förra veckan var jag ute med svägerskan och shoppade lite och köpte dessa två vackra hjärtan som jag har hängt på spegeln i hallen.
Kände att den borde piffas upp lite med lite blommotiv................
Fick en award av gulliga Monica som har bloggen tjernhus, tusen tack vännen för denna.
Gör så här:

1. Kopiera awarden,lägg ut den på din blogg.
2. Skriv vem du fått den ifrån
3. Ge den till 12 st.
4. Länka till dessa.
5. Meddela de du ger den till.
Och awarden ger jag till:
bloggen Fågel blå
bloggen Mitt måleri
Det var svårt att välja ut 12 st för det finns som många härliga bloggare runt om. Har ni inte fått någon nu så kanske det kommer en till er nästa gång.
Har en fråga om någon som vet!!!! Har fått upp kommentarer som redan är publicerade för ett halvår sedan och nu ligger de kvar som kommentarer som skall granskas. Hur gör jag för att få bort dessa som redan är publicerade på bloggen. Har försökt att publicera dessa igen och även försökt att avvisa dessa men de ligger ändå kvar. Är lite irriterande detta. Hoppas någon kan hjälpa mig med detta.



Tusen tack för alla goa kommentarer jag fått.
Får önska er en fortsatt härlig kväll och en ny arbetsvecka.



23 kommentarer:

  1. Grattis till den fina awarden. Blev ditt knä bättre sen då? Jag har varit irriterad på blogger länge, för mig strular det att lägga in kommentarer..tråkigt.
    Ha det så himla gott och hoppas att ditt knä blir helt bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden, den är du värd.. Och jag ser att jag fått den av dig.. Tack snälla du, får visa upp den och dela ut den i morgondagens blogg..

    Ha nu en bra natt och fin tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Tack för den underbara awarden som jag fått av dej, blev så glad!
    Och grattis till din!
    Ja nu är påsken över för denna gången men det har varit en mysig påsk med nära och kära!
    Hoppas allt ordnar sej med ditt knä! Så söta hjärtan du shoppat loss på!
    önskar dej en fin vecka!

    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Vilka härliga kort. Men mindre roligt med ditt knä, hoppas att det blir bättre. sköt om dig och vila mycket. Goa kramar Ina

    SvaraRadera
  5. Tack för den fina awarden.
    Min äldsta dotter tycker om tingeling.
    Kram Hanna med hjälp av den näst yngsta dottern.

    SvaraRadera
  6. Hej vännen,.
    Grattis till den fina awarden!! Du är verkligen värd den!!!!!
    Aj, hoppas knäet är bättre idag!!
    Jag är trött som bara den, så det blir tidig säng för mig =)
    Jag vet faktiskt inte heller vad det beror på el hur man ska bli av med det.. har samma problem jag!!
    Ha en underbar Onsdag vännen.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Tack söta Britt för Awarden...är så glad!! Visar den i mitt nästa inlägg!
    Ha en fin kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarden, det är du värd.
    Nu ska jag försöka börja blogga igen, har blivit piggare nu när det närmar sig vår.

    Nu vet du också vem jag är på riktigt.;o)

    Massor med kramar till dig.

    SvaraRadera
  9. Grattis till dig. Du vann pajformarna i min utlottning! Mejla mig din adress så jag kan skicka dem.

    lotta.sundstrom@hjortborgen.se

    Kram

    Lotta

    SvaraRadera
  10. Så fin award!

    Ha det gott, Britt!

    kramar OLg@

    SvaraRadera
  11. Tack för gratulationen!
    Så söta hjärtan du hittat!
    Grattis till din fina award!
    Hoppas nu att ditt knä piggnar till!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  12. Grattis till din award ,den är du allt värd, hoppas du mår bättre i ditt knä nu
    ha de gott
    kram

    SvaraRadera
  13. Hej Britt! Har en utlotning nu...varmt välkommen om du vill vara med!! Var rädd om knät...högläge ofta!
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Oj, det glömde jag. Sista dag den 1/5 och dragning den 2/5. Blogger ville inte som jag ville igår!!
    KRAM

    SvaraRadera
  15. Hej Britt.
    Din lilla skurk, det var det jag var rädd för att du skulle ta ut, dig när ni blev många, hoppas ditt knä blir bra igen.
    Jag vet hur svårt det är, för vi var ju 11 stycken och jag blev alldeles nog trött trots att jag inte har ont.
    Men ni har väl förstås ingen snö, nu längre så du tryggt kan gå ut numer, och där emellan vila lagom, mycket.
    Tyvärr så vet jag inte alls vad det beror på, problemet med din blogg, själv har jag valt att ta bort granskningen, jag tycker det är så besvärligt.
    Men jag har ställt in granskningen på 7 dagar, så om jag får någon kommentar på ett gammalt inlägg så ser jag det.
    Kanske någon annan vet.
    Lycka till i alla fall.
    Och som sagt sköt om dig nu.
    Kram min vän.
    Zara

    SvaraRadera
  16. Hej Gumman

    tusen tusen tack för awraden,,,snäll du är:)
    Ska försöka hinna lägga ut den på bloggen:)

    du o jag m våra knän:) ja du har ju värre än mig men jag känner mig handikappad kan inte göra nått, bara vänta på operationen,,,,hoppas det blir snart:)

    allt gott till dig

    Kram Sari

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  17. Fina hjärtan du köpt. Lite förnyelse behövs den här tiden.
    Tråkigt med ditt knä. Jag kan känna av mitt ibland - rådet jag fått - vila några dagar, och det känns bättre.
    Har inga råd att ge dig angä granskning av kommentarer. Jag strunar i det och har inte hittills haft något obehag.
    Vårkram
    Viola

    SvaraRadera
  18. Tack snälla britt för awarden =) ska ta mig an den i nästa inlägg.. vilka fina hjärtan du fyndat. ta de lugnt med knät nu ....
    kramar pia

    SvaraRadera
  19. Vilka rara hjärtan du köpt och vad tråkigt med ditt knä, kramen

    SvaraRadera
  20. Hej Britt,
    nu har det snart gått en vecka sedan du skrev detta inlägg, hoppas knät är bättre idag! Besvärligt! Har inte granskning alls...tycker det är lite jobbigt att skriva ner dessa verifieringar då man ska kommentera.....men visst ser ju inte när någon skriver i ett äldre inlägg. Ha en härlig helg,kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Kikar in i ditt underbara blogglandia via Fågel Blå! Fina idéer att "knycka" hos dig!!!

    Ha ett fint kommande veckoslut!

    SvaraRadera
  22. Hej fina britt.
    Tack för din hälsning!! Å, va spännande!! Grattis till dina vinster! Ska bli kul att få se dem =) Va roligt! Tycker du är värd alla vinster i världen.
    Men vännen!! Varför läker det inte?? Jag hoppas du får ett vettigt svar från din läkare idag!!
    Ett tips för att skydda din tarm & magflora är att när du ätit klart antibiotikan köp nyttiga tarmbakterier. Efter en antibiotika kur slås bakterier floran ut & man blir mer mottaglig för virus & annan "skit".
    Lycka till idag!!! Jag ska tänka xtra på dig vännen.
    Själv ska jag jobba & är inte hemma förns ikväll, men då ska jag försöka kika in till dig & ta del av dina priser & förhoppningsvis läsa att dutt god hjälp från din läkare!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  23. Hej igen vännen!
    Å, då hoppas jag denna kuren gör susen nu!!! Jag tänker på dig!! Ät nyttiga tarmbakterier efter kuren, så du får upp bakterier floran i mege & tarm igen!!
    Varm kram & tack för att du berättade =)
    Må nu gott & vila dig så mycket du kan!!
    Kram Tina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt