onsdag 11 mars 2009

Frukostdags


Så var det morron och frukost igen. Nätterna går så fort, man tycker att man nyss somnat när man skall vakna och klockan ringer. Förmodligen sover man för lite, och att det är därför man tycker det. Fick min musli från Saltå Kvarn som jag beställde i förra veckan. Min blandning var super...! Burken var så fin. Får nu äta klart så jag hitter till jobbet, börjar halv åtta.


I min musli vale jag: Lättfil och musli

Dinkelbas
Havrekli
Dinkelflingor
Amarantpuffar
Kornflingor
Rågflingor
Hallon
Tranbär
Rostade kokoflagor
Pumpakärnor
Pistagenötter
Mandel i mörk choklad (kunde inte motstå, är chokladälskare)
Hasselnötter

Vad tror ni om den blandningen?! Jag döpte den till Britts special. Jag tror den blir jättegod iaf!Vilka favoriter har ni? Är perfekt att ge bort i present!
Ni måste titta in på denna sida!
Inlägg fr 2009-02-04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt