fredag 10 april 2009

EN RIKTIGT SKÖN OCH GLAD PÅSK......

önskar jag er alla läsare. Hoppas att ni hinner med att njuta och inte bara fara kors och tvärs till alla vänner, bekanta och familj. Själv kommer vi att ta det ganska lugn idag och i morron, och på söndag kommer barn, svärföräldrar och mina föräldrar på middag, och på måndag ska vi till min dotter i Västerås. Vad det verkar av väderprognosen så ska vädret blir bra, soligt störta delen och det är ju bra. Kommer att hålla på ute på tomten idag och i morron och göra så mycket som möjligt det går. Ska bl a plantera blommorna som jag köpte igår och sätta dem i zinkställningen som jag även köpte igår. Kommer bild på resultatet senare. Här kommer det lite påskmotiv......
Satte gröna pärlor på en ståltråd runt ljusstaken till manchetter och ljusgula rosetter................

I den här brukar jag lägga i servetter och ha på påskbordet.................man kan även ha godis i om man vill..............



ljusmanchetterna brukar jag dekorera bordet med istället för att ha dem på ljusstaken............


Just nu står allt på bordet och väntar på sin rätta plats när städningen är klar....................
Ha det bra
Kram Britt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt