lördag 25 april 2009

Solen strålar redan..................


Vilken härlig morron vi har idag, solen lyser på klarblå himmel.........underbart. Idag kommer det att bli den varmaste dagen vi har haft och det passar ju bra, när min dotter och barnbarn kommer nu vid 9-tiden. Det är så skönt att gå ut så här tidigt på morron....det är tyst och stilla och endast höra fåglarna kvittra...... sitta ute i de fria med sin kopp kaffe och smörgås....det är livet det. Man skulle önska att alla kunde få uppleva de.....för det är så rogivande och avslappnande i all vardaglig stress som vi oftast lever i.........
Vi har släppt i fiskarna i våran damm sedan 2 veckor tillbaka så Max och Neo, de är lite nyfikna på dessa. Är väl tid att börja mata dem nu efter vinteruppehållet.
Ska idag även plantera ner min kryddväxter som jag köpte och även köpte sambon lite penséer i går som skall ner i lådorna.
Slutligen vill tacka alla som vill vara med i min tävling.......hinner inte besöka era sidor just nu, men jag kommer att göra det eftersom jag hinner med och lämna ett spår efter mig.....Och har man inte en blogg och vill vara med i tävlingen så går det bra även då, men uppge då din mail adress .
Ha nu en skön och solig dag och passa på att bara göra det som ni vill göra och inte det som måste göras....... och slutligen var rädda om varandra.........



3 kommentarer:

  1. Hej Britt
    Ja solen skiner även här, och vi ska ut och njuta. Lycka till med sådden.
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. Ha nu en mysig lördag med dottern och de små barnbarnen.Vilket fint väder .Ha det gött kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med sol och vår! Man blir alldeles sprudlande glad!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt