onsdag 11 mars 2009

Hallo...

Sitter nu har framför brasan och tittar ut på det vackra vintervädret. Älskar snö, några minusgrader och solsken. Hoppas snön för ligga kvar nu när snön äntligen har kommit. Kommer att skriva i min blogg om min vardag, arbete som både egen företagare och anställd och även som studerande som jag just nu gör. Vet inte riktigt hur tiden räcker till ibland. Kommer även att lämna tips och ideér som kan piffa upp tillvaron lite. Kommer nu framöver att piffa till denna blogg som jag vill ha den, så ha överseende med att den ser ut som den gör just nu. Måste nu sätta mig och plugga försäljning och service som jag har sluteximination i morron på hela boken. Ni får hålla tummarna att det går bra.

Inlägg fr 2008-11-26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt