onsdag 11 mars 2009

Seg morron.....

Idag var det segt att komma upp på morgonen. Jobbade 12 timmar igår, så man känner sig ganska mör, har även en förkylning som inte vill bryta ut riktigt heller. Idag jobbar jag bara mellan 9-14, sen ska jag hem och ta bort julsakerna. Måste komma ihåg att köpa med 2 tulpanbuketter hem. Fick ett glädjande samtal igår, av en vän som bad mig om hjälp att gå ner i vikt. Har hjälp henne med matsedel för 4 veckor och motionstips. Igår hade hon följt matsedeln 1 vecka och gått ner 2,8 kg och 6 cm mindre i midjan. Jag är glad för hennes skuld, hon har provat så mycket och det har inte fungerat, så jag håller tummarna nu för henne. Nu får jag sätta fart så jag kommer till jobbet.
Inlägg fr 2009-01-13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt