måndag 10 augusti 2009

Jeanne d´ Arc Living



Hallo alla goa vänner. Nu är semestern slut och
sambon har börjat arbeta igen, lite tråkigt men det är alltid så varje år att man tycker att semesterveckorna går för fort. Skolan börjar om 1 vecka och då kommer alla in i de vanligt rutinerna. I morron har det gått 8 veckor sedan operationen och jag får börja köra bil äntligen. Kommer att kännas lite konstigt, har aldrig haft sådant långt uppehåll sedan jag fick körkort.
Nu på förmiddagen kommer min äldsta dotter och hälsa på, skall bli kul. Blomkrukan på bilden med den vackra blomdekoren kommer från Lisa, skall köpa en rosa pelagon och sätta i den. Har ni inte varit inne i hennes butik tidigare så klicka bara här så kommer ni direkt till butiken.
Beställde även nya magasinet av Jeanne d´ Arc Living nr 4. Har suttit och njutit av tidningen under helgen. Man får så mycket inspiration när man blädrar i den. Vill man beställa detta ex är det bara att trycka här så kommer man direkt till magasinet. Har tagit lite bilder från magasinet så det är bara att njuta.






Ett murat badkar ute i trädgården..............



Vackra blommor i en terrin........................














I tidningen finns även recept, massor med inredningstips mm.
Nu börjar magen kurra så det är väl dags för frukost, sedan är det den dagliga träningen, måste hålla igång så jag inte får skäll av sjukgymnasten på onsdag hihihi.







Hos Lilja living kan man hitta dessa bokstäver Bath i charmigt målat och nött vitt. Pris 189,-.






Ha de gott


14 kommentarer:

  1. Den är så underbar. Går inte titta förmånga gånger i den heller:D

    SvaraRadera
  2. J D árc Living tidningen kan man alltså bara beställa...som jag har letat efter den i affärerna.
    8 veckor sedan du genomgick din operation....vad det rusar. Vad kul att få köra bil igen....älskar att köra så ja förstår att det skall bli kul nu...,
    Ha det gott nu,
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! :) Tack för din kommentar inne hos mig. (Skall du lägga en beställning så får du 10% om du länkar på din blogg till mig. Skrev ett inlägg om det häromdagen. Men det kanske du redan sett.) Kram på dej!!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag har haft en bra helg! Solen har varit framme och det har varit så varmt. Åh så mysigt med båt. Bror min har ju också men vi har inte hunnit fara ut med dom ännu! Hoppas vi hinner innan sommaren är slut. Ha en fin kväll nu vännen vi hörs mera är lite stressad! kram

    SvaraRadera
  5. Åhh vad glad jag blev att du skrivit ett inlägg om det du köpt hos mig, det värmer mitt hjärta. Vet du....nu har boken också kommit ...åhhh den är helt enkelt underbar
    varma kramen till dig - Lisa

    SvaraRadera
  6. Jar har också den tidningen. Det är väl en bibel för de flesta här:-) Utebadkaret är för läckert. Jag skulle vilja göra något liknande fast kanske inte så stora stenar.
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej du, vilken fin kruka du har köpt. Du ska se att du inte har glömt bort att köra bil, men ta det lugnt i början. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  8. Hej! Härliga bilder från tidningen. Alltid roligt att bläddra i fina tidningar och titta på bilder och inspireras av dem.
    Jag tror inte du får skäll av sjukgymnasten, för du verkar träna.
    Ha en skön vecka.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Hej Britt!
    Förstår att det kommer kännas konstigt att köra bil igen efter så lång tid :)
    Vad fina bilder från tpdningen!
    Riktig inspirations källa den tidningen :)
    Hoppas du haft en bra sommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hej Britt
    Skönt att höra att ditt knä är på bättringsvägen. Vilket underbart badkar,ett sånt skulle jag vilja ha. Men det får nog förbli en dröm
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  11. Hej svejs!Ville bara kika in och önska dig natti natt ! Kram

    SvaraRadera
  12. Haha...jag har "fuskat" lite med stämplar...annars brukar jag handmåla! Det här gick fortare iaf!
    Å nu har dottern ordnat gamla brädor, så nu får jag sätta fart igen...det svåra tycker jag är att hitta på text, men det blir som det blir *ler*
    Vilken fin kruka du köpt!
    & tidningen är väl underbar...vilka bilder!
    Skönt att du är på bättringsvägen, att det går framåt!
    Jag gjorde illa knät i januari, halkade ute med hunden...gick på kryckor i 3 mån...men är fortf inte bra, hmm...

    Ha det gott! Kramis Anki

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt