onsdag 11 mars 2009

Står på bena..

Vaknade nu på morron och huvudet känns ganska tungt. Det är inget roligt att vakna med huvudvärk. Man får hoppas den går över med en tablett. Har inte tid att bli sjuk nu, (men det har man ju aldrig). Jag tror även att jag har en flaska Kan Jang i kylskåpet så man får väl ta sig en "hutt "av det, om det hjälper mot förkyldningar, är lite skeptisk mot sådant. Skall nu på morron åka in en sväng till Uppsala och uträtta en del ärenden och under dagen kommer jag att lägga ut 2 st recept, bl a ett recept på en chokladkaka med chili (jag älskar choklad) samt ett recept på gröna plättar en vegetarisk rätt. Ska även tänka ut en 3 rätters Alla hjärtans dag meny som jag kommer att ge förslag på.

Inlägg fr 2009-01-27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt