tisdag 5 maj 2009

Ros produkter........

Måste liva upp dagen med lite ros produkter från bl. a Fridas gård, Annalunda ting och Aromboden väntar nu på leveranserna fr Fridasgård och Annalunda ting som kommer inom kort.
Här är 2 rosenmuggar fr Fridas gård som jag redan har, har ytterligare beställt 4 till. Supergoda att dricka ur.
Vacker romantisk rosram fr Fridas gård har beställt kommer med posten i veckan. Får hitta ett fint motiv till ramen. Bilden blir snyggast i svart/vit tror jag.


Vacker rostavla fr Fridas gård har beställt kommer med posten i veckan. Kanske beställer jag 2 till som mina barn kan få.


Vacker rosbrevställ fr Fridas gård har beställt kommer med posten i veckan. Har alltid velat ha ett brevställ, men inte hittat något som jag fastnat för, innan jag såg detta.


Vacker burk med rosmönster fr Annalunda ting, har beställt denna lilla samt en större modell. Den här lilla kostar 70,-
Ja, det kommer tydligen att blomma både ute och inne hos mig när allt bli klart.



Fina badrosor i presentförpakning fr Aromboden. Asken innehåller 8 st rosor. Plocka isär en ros, blad för blad, lägg ner dem i badvattnet, se dem lösa upp och njut av doften medans din hud blir återfuktad, mjuk och väldoftande. Pris 69,-





Läckra bullformar som är rosa-vitrandig med en fin rosa ros. Recept medföljer varje förp.Bakformarna är tillverkade i Sverige av svenskt kvalitetspapper. Formarna är för engångsbruk med tjockare papperskvalité än vad engångsbakformar normalt brukar ha. De ger bättre stadga och hållbarhet i formen. Pris 39,-
Fr Aromboden





Teburk rosor
Teburk i plåt med fint rosmönster. Rymmer 100gr. Pris 39,-.
Fr Aromboden
Detta blev tydligen rosens dag.
Slutligen vill jag tacka för alla goa kommentarer på mitt förra inlägg, det uppmuntade mig.
Till Anne-Lee på bloggen lantliv eftersom jag inte kommer in på din blogg och kommentaren, (hittade ingen mail) ang ringblomscrémen, så är det ganska så svag doft, underbar créme.
Nu tror jag att jag fick med allt, ha det gott









4 kommentarer:

  1. hahah ja nu fick du allt till det va? hihih. Ja kul att allt ordnar sig med fina vänners hjälp! Kan tacka Stina för det här. MEN BRITT DU HAR beställt miiiiiiiiina saker hahah. Åh dom är så fiiiina. Hoppas ditt paket kommer snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du har beställt.Jätte söta .Har börjat gilla rosor jag oxå.Det är gulligt på sommaren.Ha en mysig dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Hej Britt!
    Ditt paket borde vara framme idag! Så mycket härliga rosliga ting här hos dig...jag blir alldeles yr!!! ;) Måste in till Aromboden nu!
    Stor kram från Annie i ett idag regnigt Småland!

    SvaraRadera
  4. å så mycket fina saker rosa är en underbar färg på våren o sommaren
    kramis jeanette

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt