söndag 19 april 2009

Badrummets stjärnhimmel............................

Igår blev det inte så mycket rensning av rabatterna som jag hade tänkt. Det blåste så kalla vindar fast solen var framme, och eftersom jag har problem med min knäskada (väntar på ortoped tid) så blir jag så stel när det blåster. Gick in tog reda på styktvätten istället, och det är ju alltid bra när den kommer bort. Kunde sedan sitta ut i solen i lä ett tag i alla fall, innan vi började att grilla.

Idag verkar det bli lite varmare igen så jag får göra ett nytt försök med rabatterna idag.

Var tvungen att ta ett kort på våran stjärnhimmel i badrummet........inte helt fel att ligga i badkaret och se detta ljussken.......det finns ett motiv, är det någon som ser vad det är........ Visst ser det njutbart ut...... champagne och bubbelbad......jag lovar att det är så skönt att krypa ner och sätta på massagestrålarna, det lindrar värken, men man kan ju inte bada varje dag fast man kanske skulle behöva just nu......

Nej nu har har tvätten blivit klar så det är bara att gå ut och hänga ut den så den luktar gott............

Ha en fortsatt trevlig solig dag






8 kommentarer:

  1. Vilken mysig stjärnhimmel.Vilket badkar och champange det låter ju hur underbart som helst.Ha nu en mysig söndag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Men åååååå va mysigt. Här hos mig skulle vi inte få plats med en sådan skönhet, tyvärr. Men du! njut och ta hand om ditt knä.
    Kram/Bibban

    SvaraRadera
  3. MEN GUUUUD vilket badrum du har! WOW där skulle jag kunna ligga i timmar! Skit snyggt verkligen! JA du vad är det med karlar och färg???? HAN är väl livrädd att jag kommer hem med rosa hihihi men nu finns det ju massor av andra färger!!! Ja ja han får väl bestämma själv vad han ska ha på sig hihihi men man skulle ju vilja se liiite mera av sommar färgerna som kommit. Kram Christa

    SvaraRadera
  4. så ljuvligt med stjärn himel :)
    underbart ju
    ha en fin sönda
    kram jeanette

    SvaraRadera
  5. oohhh hamnade här när jag fäljde en länk från min systers blogg (tantbrun) men kära nån va vackert!!! när jag skall försöka baa i mitt lilla badkar så blir dete brunt vatten, pga strul med vår brunn... så jag får njuta av att se på dina fina bilder

    SvaraRadera
  6. Rena Drömmen att ha ett sånt badrum !! haha hos hos får man nästan backa ut .nja så illa är det inte .Men drömmen är ett jättebadrum + ett stort kök .där man kan ha alla saker som bakmaskin mm framme istället för att gömma dem i skåpen .

    Kram Ewa

    SvaraRadera
  7. Ååå så härligt de ser ut!! Skulle gärna vilja ha det sådär i vårt badrum =)

    Kraam / Benita

    SvaraRadera
  8. Vilket lyxigt badrum!! :) Stjärnhimlen var jättefin. :)

    Ha det bra
    //Johanna

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt