onsdag 22 april 2009

Stå på god fot........

Tänkte på dessa två vackra bilder som jag hade haft i mina fotvårdskliniker i Västeås och Uppsala. Har inte kvar dessa, utan är numera bara ambulerande fotterapeut, passar mig bättre.
Och när det gäller fötter så är det en bortglömd del av kroppen säger många, inte föränn man får problem så sänder man dem en tanke.

Ja är ju lite så själv fast man jobbar med detta, jag lär ut hur de skall sköta......men gör inte riktigt så själv, fast man borde....egentligen skall man kan inte tala om det men.......
Visst är det härliga bilder, och nu när sommaren kommer, gör som på bilden, gå ut i det fria och sköt om dessa små.......
Stämmer med texten på bilden, eller hur................
Måste nu hasta iväg i några ärenden, vi hörs
OBS! glöm inte min tävling om paketet innehållande förkläde, handskar och diskborste.




4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig .fötterna är någonting som glöms bort.Men jag tycker det är så skönt så jag går och fixar mina fötter hos en jätte duktig fot vård hon är jätte duktig.När man är klar och går hem känns det som man har fått nya fötter.Gör fotvård hemma oxå för jag tycker det är skönt och mysigt.Hoppas du får en riktigt bra dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. En mysig, härlig blogg jag hittade här, din kommentar hos "hemma hos lilla mig" länkade mig hit. vad vackra trädgårdbilder förstår det ligger dig varmt om hjärtat.
    Fotbad är härligt men som sagt inte så ofta det blir av försöker iaf nån gång emellanåt att skämma bort fötterna med bad, massage, peeling och insmörjning, det är verkligen gott och välgörande för hela kroppen.
    Önskar dig en fortsatt härlig dag. Kommer gärna åter för att ta del av dina vackra bilder.

    SvaraRadera
  3. precis vad jag skulle behöva nu.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja du jag har kollat efter en länk som jag kan kopiera men hittar inte den! Vart kan den finnas tro. OCH EN hel del av mina bilder är borta!!! SNYFT undrar vad jag har gjort. Bläää. Kram Christa

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt