måndag 27 april 2009

Hälsotips!!!!

Nu är det dags att börja träna lite känns det som....."byxorna har krymp i tvätten och man får knapp igen dem nu".....Man märker av att jag inte har rört på mig som jag har brukat.....var ute och gick ett par gånger i veckan, gick mycket i jobbet.......sedan 10 mars när nästa knäskada blev så är man ganska handikappad......förmodligen blir det knäproteser i båda mina knän eftersom jag inte har kvar något brosk kvar.....får besked inom snar framtid......det är bara att vänta och se.....

Köpte detta träningsredskap på Stadium för att träna de jag kan, men det har inte blivit av ännu..daxs att börja tror jag...........man kan träna överkroppen och det som man kan i alla fall....
Finns i 3 olika styrkor/motstånd lätt, medium och hårt.....och optimist som jag är så valde jag hårt, så det är väl bara att sätta fart.
Broschyr finns med så att man vet hur man skall göra.....så man kan inte komma med några fler bortförklaringar.......


Ska nu ta och åka iväg in till Uppsala och lämna lite tyger........en vän skall väva en matta till mig....men sedan när jag kommer hem igen så tänker jag ta tag i träningen...........inga mer bortförklaringar...........
Ha en skön måndag


2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ska någon väva ny matta till dej.Lycka till med träningen.Ha en mysig måndag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jaha då är det träningsdags inför badsäsongen ser jag. Hoppas du haft en fin helg i ditt underbara hem! Jag är faktiskt avis på ditt hus och din fina trädgråd hihi. Kram Christa

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt