torsdag 2 april 2009

Tavelbilder.....

Två dagar i rad har vädret varit strålande. Har suttit ute på altan och solat. Efter 1 timmer hade jag redan fått färg, underbart.....Har inte kollat vad det blir för väder i helgen, men man får hålla tummarna att solen får vara kvar ett tag till. Man ser nästan från timme till timme hur snön smälter bort från gräsmattan. Kommer solen att vara kvar över helgen kommer snön att vara borta.

Fick lite bilder med posten igår 4 stycken, som jag hade vunnit på auktionen på Tradera. Ska göra tavlor av dessa. Tänk vad billiga tavlor man kan göra egentligen........det gäller bara att hitta fina ramar till dessa och de får jag gå ut och leta under helgen.
Den här bilden på den vackra kvinnan strök jag på vit lakansväv..........Försöka få tag på en ram som ser lite gammal ut.
Den här bilden var också ett motiv som man strök fast på lakansväv........väldigt enkelt att göra tavlor av.......





Det här är en riktig bild som man bara ramar in. Rosmotivet var så vackert..........aprikosfärg på roser är en av mina favoriter i min rabatt.....


Även denna bild är bara att rama in direkt i en ram. Snygg...............
Har ytterligare 2 saker som jag har lagt bud på, ute på Tradera. Kommer att slutföras inom några dagar. Återkommer om dessa när jag vet om jag får dem eller inte.
Ha det så bra och var rädda om varandra
Kram
Britt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt