tisdag 28 april 2009

Har nu installetat photoshop...

Är nu klar med installationen av photoshop......behöver den nu när jag läser Webbdesign på distans. Har äntligen lyckats med att skriva text på korten.....får exprementera lite med korten och se hur de blir framöver.

Har lovat min dotter Madeléne att göra i ordning hennes blogg Glamourmorsan med bilder så det blir en liten utmaning. Det är alltid svårt att gå in i html och ändra, men hon tycker att jag ska testa.....

Ska nu ta lite lunch nu och sedan börjar allvaret med träningsredskapet.....nu finns det inget återvändo det är bara att ställa sig på altanen och börja träna i solen *ler* kan ni se denna syn....
Ser ni texten vid krukan.......tog ett bra tag innan jag fattade galoppen så att säga..........krukan köpte jag igår och blomman fick jag av min dotter Therese i påskas............kommer även att lägga ut mina favoritstövlar vid vänster sida...så håll utkik.

Ha en fortsatt skön dag



4 kommentarer:

  1. Var kan man läsa webbdesign?Jag kan ingenting om datorer.Vad gullig din kruka var som du köpte i går.Lycka till med träningen,Ha en bra dag kramiz ~~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack ja den var så fin awarden! VADÅ läser webbdesign på distans??? Vem håller i det? åhh så kul det skulle jag också vilja göra. DÅ lär man sig göra bakgrunder och sånt också??? ÅH kan jag få mera info av dig??? Kram Christa

    SvaraRadera
  3. Hej igen! ÅHHHH tack snälla jag måste kolla det! Skulle ju vara så kuuuul att lära sig det. KRAAAAAM Christa

    SvaraRadera
  4. ÅHHHHH så fin du hr det på din blog. Jag hoppas att du inte har något emot att jag länkar dig?!

    Bomsterland är enskattkammare.
    Kramar va Agnes

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt