onsdag 29 april 2009

Inredningstips.......

Var i Uppsala nu på förmiddagen för att uträtta en del ärenden. Passade på att gå till butiken Chilli fast jag inte hade den riktiga orken idag, men de har så många mysiga inredningssaker. Här kommer några bilder som jag tog när jag var i affären. Vad sägs om en del av en kvinnokropp som är gjort av svetsade muttrar (vem kom på denna idé tro) Pris 1499.-
Cappuccinokopp vit med silverfat 4- pack 119,- och den silvriga Cooffee koppen i 4-pack 149,-.

En vacker silverlampa med glasprismor för 1699,- (i bakgrunden ser man många snygga kuddar


Eller varför inte en svart skir lampa med hängade prismor för 1990,-
Har ni möjlighet att besöka en Chillibutik så kan jag rekommendera att göra det, har stort sortiment av mysiga kuddar, plädar, lampor, möbler mm.
Nej nu är det dags kurera min halsont igen.
Ha en fortsatt trevlig dag alla goa läsare, och tusen tack för alla goa kommentarer jag får.






6 kommentarer:

  1. vad mycket fint,du har sett .Var finns denna mysiga affär?Ha det bra kramiz ~~~~~RITA~~~~~,

    SvaraRadera
  2. Hej!Tack! Nej det är inte roligt men som du skriver ibland måste man! Ja tur att tekniken är så bra idag så man kan hålla kontakten! Ja hon har det bra!!! MINA föräldrar ÄR verkligen dom BÄSTA! Har alltid tagit hand om sina barnbarn! NEJ du jag får inte till det och jag tappade lusten ahhha. Håller på med något åt dig! Publicerar den snart. hihih NYFIKEN??? Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hihih NU är den publicerad. Har inte kommenterat speciellt mycket men jag hoppas att du vet varför du får den!!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Vad fina saker=) Gillade kaffekopparna. Har ju fått chilibutiken på erikslund, man kanske skulle ta en sväng dit. Har hört att det inte är så jättedyrt heller.
    Hade bra!
    Kram Madelene

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig blogg du har ;0)
    Tack för din kommentar hos mig..
    Önskar dig tillbaka en riktigt mysig
    Valborg!! Kikar gärna in igen ;0)
    Kramen Cilla

    SvaraRadera
  6. men hållo!! Uppsala du skulle ha ropat på mig så hade jag kommit bums! :)Jag arbetar ett stenkast från Chili....längst in på den gatan i ett rött stort kontorskomplex, Bara du inte åt din lunch där :)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt