måndag 13 april 2009

Tusen tack Malin.......

Tack goa vännen Malin med bloggen SweetVintage, för hjälpen av nytt utseende på min blogg. Den blev som jag ville ha, men inte fick till riktigt själv. Jag är sååå tacksam för din hjälp...

Igår hade vi middagsbesök och det var väldigt trevligt, och det är inte ofta mina svärföräldrar och mina föräldrar träffas, så det var lyckat. Jag hann även med att sitta ute i det vackra vädret en stund emellan åt. Idag verkar det bli lite sämre, har dimma och det känns lite råkallt ute. Ska idag åka till Västerås till min dotter och hälsa på och hoppas även att jag kan träffa min andra dotter i Surahammar samtidigt, samt mina tre underbara barnbarn, Måns, Max och Neo.
Fick denna vackra påskbukett av mina svärföräldrar igår, det är så fint med gult och lila ihop....
och mina föräldrar kom med en ytterligare orchidée, som hade en vacker röd färg, och den sorten har jag inte har sen tidigare........
Ha en fortsatt trevlig dag




2 kommentarer:

  1. Vad skoj att ni hade trevligt igår.Fina blommor du fick.Vad mysigt åka och hälsa på sina barn med nära och kära.Ha en underbar dag kramizzar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Det gick bra för sonen,dom vann med 5-2 så han är nöjd ja mer än nöjd.Ja känner er det så det är värre i dag än igår.1000 tack för din omtanke att du frågar.Ja din blogg blev ju kanon fin.Är det svårt?Det är ju bra med 3 spalter eller vad man säjer.Jag älskar att vara här och skriva och greja.Skriver ju med så otroligt goa och gulliga människor men datorer kan jag inte så mycket om.Kramizzar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt