torsdag 12 mars 2009

Solsken....

Idag på morronen tittar solen fram, fast det kallt. Termometern visar nu halv åtta på minus 19 gr. Det gäller att klä på sig om man skall ut. Ska försöka att ta mig ut på en promenad mitt på dagen då solen värmer lite. När man tittar ut och ser solen gnistra över snön så skulle det vara härligt att åka skidor och ha med sig en god matsäck, skule inte vara helt fel, men det kan bara drömma, eftersom jag har problem med ett knä, och har försökt åka men det gör för ont. Jag får nöja mig med promenad i solen istället. Ska nu tända en brasa i våran kakelugn så vi får lite skön värme inne. Min sambo ligger sjuk igen i förkylning, hade feberfrossa i natt. Får även köra in lite ved också så det räcker över helgen. Ska även sätta på ugnen så han kan få en nybakad kaka idag.

Inlägg fr 2009-02-21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt