torsdag 12 mars 2009

Tidig morron.......

Vaknade kvart i fem i morse och kunde inte sova. Låg i alla fall kvar till kvart i sex innan jag gick upp. Känner att huvudvärken börjar komma, så det är väl bara att ta en tablett och hoppas den går över. Ska in till Uppsala en sväng nu på förmiddagen och sedan på eftermiddagen ska jag skjutsa sambon till vårdcentralen för att se om han kan få någon antibiotika mot förkylningen och feberfrossan som han fortfarande har. Börjar själv känna mig lite förkyld, men står fortfarande på benen. Är ledig fr jobbet, och ska bara plugga i morron så då får jag väl kurrera mig lite. Fick hem mina företagsekonomi böcker jag beställt fr Adlibris, (saknade problemboken och lösningsboken) så det är bara att sätta igång. På torsdag kväll skall jag till en arbetskamrat, som ska ha ett Te-och kryddparty, och där jag skall visa våra produkter från aromboden, det hela går till som så att vi kommer hem till värdinnan med delar av vårat sortiment som gästerna och du får smaka, lukta och känna på. Vi har med oss teer och kaffe till fika. Värdinnan som har ordnat Te- och kryddpartyt får också en värdinnegåva.
Inlägg fr 2009-02-24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt