torsdag 12 mars 2009

Vita blommor...


Typiskt att vakna tidigt när man får sova. Hade trott att jag skulle sova till åtminstonne till klockan 9, men ack nej. Värken satte stopp för det. De sista dagarna har mitt skadade knä gjort sig regält till känna. Det dåliga vädret är också en orsak, men man får hålla humöret uppe ändå, fast just nu känner jag mig som en pigg 80-åring. I morron ville sambon att vi skulle åka till Sollentuna på mässa, samt att vi ska ev titta ett massagebadkar i Stockholm. Hoppas man känner sig bättre då i leden. Finns det något finare än vita blommor? Kunde inte motstå när jag såg vita tulpaner igår i affären.

Inlägg fr 2009-03-07

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt