torsdag 12 mars 2009

Fredag igen...

Jag tycker veckorna går så fort. Tyckte att det var helg nyligen. I och för sig så är det väl bra om det går fort, då kommer våren fortare. Börjar tröttna på kylan nu, och förkylningarna så kommit tillbaka. Min sambo är regält förkyld igen, det var inte länge sedan vi båda ha influensa, och själv går jag nu med halsont och huvudvärk och känner mig hängig. Ska i helgen försöka sy klart mina vardagsrumsgardiner som jag köpte tyg till tidigare och har börjat sy. Ska även i helgen göra klart ett uppdragskrivning i Webbdesign samt företagsekonomi, jag känner pressen att de måste in nu. Har sedan 8 skrivningar kvar och 3 eximinationer kvar att göra till sista maj, så det gäller att man håller sig frisk, annars orkar man inte förstå vad man läser. Nej nu är det dags att göra sig ï ordning för jobbet.

Inlägg fr 2009-02-20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt