torsdag 12 mars 2009

Vintern är inte över....

Vintern är tydligen inte över ännu. Snöar för fullt just nu, så man får halka fram på vägen ännu en tid. Var till min husläkare i går ang problem med mitt vänstra knä och de konstaterade att något har hänt knäet, vid min halkning för någon vecka sedan. Remiss har nu skickats till röntgen så nu är det bara att vänta tills man får en tid. Blir det för smärtsamt får jag ta fram mina kryckor som jag har kvar sedan min knäoperation sedan tidigare. Ska ta mig in till Uppsala och uträtta en del saker. Behöver bl a färg till min skrivare samt kopieringspapper. Man blir ganska ställd om man inte har detta hemma. Ingenting fungerar då.Ha det bra så länge.
Inlägg fr 2009-03-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det är alltid lika roligt att få gamla som nya vänners kommentarer.
Kram Britt